Emma - Har en fråga till er :)

Nu när jag är 18 år behöver jag inte ha säkerthetsväst på mig när jag tävlar.
 
Ni som fyllt 18 slutade ni använda västen? 
Ni som ännu inte fyllt 18 kommer ni sluta använda er av västen? 
Använder ni er av väst utöver tävlingar? 
Vad för typ av väst använder ni? 
 
För mig är det en självklarhet :) 
Har alltid det på hoppträningar och tävlingar! Jag blir mycket säkrare när jag har den på mig! 
Den kanske inte skyddar lika bra som en hjälm skyddar huvudet, men dom gånger jag ramlat av utan väst har jag alltid fått ondare än med sen jag bytte till min bäst med rörliga plattor :) Dock kommer jag inte använda västen när jag tävlar dressyr då den inte gör sitsen rättvis :)
 
Skulle vara kul om ni svarade på mina frågor :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny källberg

fyller 18 år i november men jag använder väst vid hoppträningar och i bland vid ute, för nu lägget tävlar jag ej men jag kommer absolut ha väst vid tävlingar.

Svar: Okej, kul att veta :)
Josefin Blomberg

2012-07-06 @ 21:53:01
Postat av: Kajsa

Oj jag vet inte riktigt får se :)

2012-07-06 @ 22:57:50
URL: http://kajsaochtuva.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0