Emma - friheter.

Nu är jag ju 18, och idag hämtade jag ut mitt leg.. På onsdag kommer lönen, sedan blir det boka tid för min tatuering och piercing :D 
Det är det positiva med att fylla 18, jag kan tatuera och pierca mig huur mycket jag vill! Självklart pratar jag med mina föräldrar först vad dom tycker iom att jag fortfarande bor hemma :) 
Jag älskar när nålar penetrerar min hud! 
Än så länge har jag piercat mig:
naveln *3
tungan 
öronen inkl töjning på 4 mm, ej färdig
läppen
smiley
näsan 
 
Så har jag provat o "tatuera" mig utan bläck, that feeling <3 
 
Just nu har jag ingenting, förutom en töjning, och jag känner mig liksom naken.. Inget att leka med D: 
 
Langar en bild på mina feta och saknade nytagna smiley <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0