Emma - Update!

I onsdags var jag på liseberg med min pojkvän vilket jag glömt att berätta :o 
Vi hade jätteroligt och vi firade våran 9 månadersdag :)
 
I lördags så hade Viktors band relesespelning, dom va awesome! Deras skiva går att köpa för 50 kr, kommer även finnas på spotify & iTunes inom kort :) 
 
Från hästsidan har det inte hänt så mycket, har inte mått så vidare bra så har inte ridit så mycket, några dressyrpass har det blivit och några mys skritturer har det blivit :) Hon har varit superduktig som vanligt! Har inte fått tag på hovslagare förrens nu, så hon har gått 9 v så vill inte rida henne för hårt heller, hovslagaren kommer på fredag som tur är :) 
 
Men nu ska jag äta, ni får ha det bra alla :) Och jag bloggar sämst atm, men sitter knappt vid datorn tyvärr :( 
men när Riisikas åker tillbaka om två veckor kommer jag ha överdrivet mycket tid, men då kommer jag ju inte ha något att blogga om.. 
 
Btw! I höst kommer jag troligtvis få rida min tränares hästar och hjälpa henne med dom :) 
Viktor från relesespelningen :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0