Gästbloggning a la jasminesss

Hejhejhallåe!

Nu är det så att jag (jasmine) ska gästblogga åt blondi (josefine med e på slutet) eftersom att hon är för lat för att blogga idag... Vi två red ut idag, hon på Bob såklart och jag på min ponny Jade. Det gick fort och båda hästarna var rätt pigga, min ponny hade damp och bobbis var lite snällare än så. Vilket fall som blev det ett bra kondispass för pållarna (enligt Jade var det bara uppvärmningen dock). Tror det var första gången Jade och Bobbis var själva tillsammans och Bob föll verkligen för Jade, bokstavligt talat  

Självklart måste jag även länka till min egna lilla blogg --> FEEEEET LÄÄÄÄÄNK 
Där skrivs om allt möjligt som händer i mitt liv, blandat då min D-ponny Lady Jade som jag tävlar och tränar i främst hoppning. 

Det var allt för mig, tack och hej (leverpastej)! / Jasmine

Blondi och Bob för snart 1 år sedan, bra hästhållning right? 

min vackra ponni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0