Josefin - 12/7

Det var skitväder hela förmiddagen och ända fram till 16-17, så då bör jag om och red ut på Kaous barbacka, eftersom han hade tappat en sko, så tog vi det lugnt, tränade lite skänkelvikningar på vägen och mkt halter. Han är duktig lilla pojken, sen lämnade jag honom och gick in ock fikade. Sen bestämde Elisabeth och jag att vi skulle rida ut, jag skulle prova rida Rhamnus och hon red Marie Rouge. Vart helt kär i R, han är svår och rida ihop, men när man väl har gjort det är han rena drömmen, det är mycket häst, jag menar han e ju 180cm hög.. Sen när vi var tbx så, gick Lisa raka vägen till fårinhängnet, och där låg ett får som höll på att somna in så vi satt och klappade på henne.. Sen ut med hästarna i hagen igen och gick in och åt sen la vi oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0