Josefin - fan, det här fick inte hända..

Jag har fäst mig vid Gunnar, det fick jag verkligen inte göra. Även fast han är helt dum i huvudet, så är han hur underbar som helst. Åh finfina häst. ♥
 
Red honom iaf ner till vattnet och badade, Maja var med och fotade, tack! ♥
På vägen dit sparka han och hoppade som in åt helvete.. Ursäkta språket. I vattnet var han bäst, fick några pusSar av honom, haha sötnos! Sen på hemvägen, vet jag inte vad han gjorde, rolig var han inte, bara så sjukt jobbig..Aja, gillar honom bara mer och mer för varje dag.. Även fast han stegrar när man ska ta honom från hagen, beter sig som en hingst och dummar sig.
 
 
Bella red jag ut på ett lugnt pass barbacka tillsammans med Magda och Chess, det gick bra. Imorn Blir det nog ett dressyrpass eller uteritt för Gunnar, och Bella ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0