Josefin - Hur jag fick mitt ryggproblem..

Jag hade stallt upp ett hinder som låg på 80cm, mamma satt i bilen och kollade på liite sen kom leif då pratade mamma med honom och jag hoppar ett par gånger sen i ett hopp blir allt fel Ramona hoppar och lyckas snubbla på bommen och dyker rakt ner i marken likaså jag, sen minns jag inte mer förns jag sitter där på marken och Ramona ligger ner 5m ifrån mig. Jag kände mig snurrig och trött och hade ont i hela kroppen. Mamma drar upp Ramona och går upp och lämnar henne, sadlar av osv medans jag försöker stappla mig ner till huset, jag byter om så gott som går sen åker vi till USÖ. Där känner dem på min rygg och jag får åka till röntgen också. Visade sig att jag hade stukat nacken, nyckelbenet, armen och ryggen och hade hjärnskakning.

Allt dethär hände i April 2010, jag lovade mig själv att ALDRIG mer hoppa eller åtminstonde inte hoppa högre en 50cm. Jag har ont i min rygg än idag efter den kraschen.

Efter krachen har jag hoppat 140, så jag höll inte mitT egna löfte.. ;)
Men jag är fortfarande osäker när det blir högre höjder..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0