Josefin - Stall Släte

Ridlägret tog slut igår men bara några timmar innan det slutade bestämde vi att jag skulle vara här till söndag, kanske lite längre, så har inte kunnat blogga eller nått. Lånade datorn lite nu, vet inte om jag kommer göra det nått mer..

Första dagen på ridlägret var det en uteritt och en balans/bom träning, samt teori. Dag två var det hoppträning sen skrittade vi ut barbacka lite senare på eftermiddagen, löshoppade Cindy och Bella också, och min fis hoppade över staketet... Dag tre, igår alltså så red vi först och badade sen var det tävling, och Bella och jag kom tvåa, bedömningen skedde efter antal fel, tid och stil. Finhästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0