Josefine - Falsterbo inköp och presenter

Igår fyllde jag som sagt år och var på Falsterbo, så det blev en hel del nya hästasaker! 

Jag fick dressyrmupparnas schabrak och lindor av min kära syster, kommer passa perfekt till mina marinblåa pikeur och en brun tröja. Sen fick jag marinblåa vanliga fleeclindor av Sofia som jag har tänkt köpa jättelänge, men aldrig orkat göra. Sen på Falsterbo köpe jag oranga lindor till min oranga outfit, och sen ett par billiga svarta lindor. Av Jenni fick torrschampo till Bob eller vad det nu heter, det är i alla fall till för att han ska bli ren! Fick även ett V-format pannband och en vattenkanna som inte fick vara med på bild. Av min syster fick jag inte bara DM sakerna, utan hon städade bland alla mina hästsaker och sen får jag även använda alla hennes hästsaker. Fick ett par boots till Bob som hon inte använder som han ska ha i hagen, om dom nu får sitta kvar på hans ben. 

Det är väldigt trevligt att fylla år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0