Josefine - Lycka i mål



Jag har insett efter många om och men att det är viktigt med mål i livet. Man måste ha något "dröm mål". Jag har så mycket jag skulle vilja göra med mitt liv, utbilda mig till psykolog och bli framgångsrik, jag tycker att människor är jätteintressanta! Sen skulle jag gärna vilja jobba med hästar som har haft det svårt i livet, göra de "friska" och sedan hitta ett hem till dem där de kan vara lyckliga. Vill även komma ut lite på tävlingsbanorna med bra resultat, kunna rida Bob utan utrustning. 
 

Ja, mina mål är många. Tror heller inte att jag är speciellt ensam om att vilja så pass mycket. Det går helt enkelt inte att välja bara en sak, vill inte välja bort något. Sen när jag tänker på det vill jag egentligen inget av de, förvirrande. Men jag vet en sak jag vill bli och det är lycklig, jag antar att jag tror jag kommer bli lycklig om jag gör alla de sakerna. Alla i världen vill bli lyckliga, och målen sätts upp utifrån att man ska bli lycklig när dem är uppnådda. Kanske är jag ensam, men jag blir inte lycklig när ett mål är klart. Jag bryr mig inte jättemycket, det jag gör är att komma på ett nytt mål att kämpa för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0