Josefine - Stövel problem

Just nu har jag bara mina tretornstövlar som passar mig, då mina Pioneer har blivit förkorta. Jag älskar verkligen mina tretorn, de är jättesköna och ger ett bra stöd vid ridningen. Men enligt mig är dem inte snygga, och kommer aldrig att vara det. Därför tycker jag att de passar bra när jag bara rider hemma eller ute i skogen, men skulle gärna vilja ha ett par fina läderstövlar. Där ligger problemet, jag är inte beredd att lägga ut hur mycket pengar som helst på ett par stövlar då jag redan har ett par. 


Antingen vill jag ha dessa från Cavallo, om jr passar mig. Vill verkligen inte betala 5000 kr för ett par nya stövlar. Men dessa är billigare kostar bara 1649 kr på My One!
 
 
Om det är okej att drömma vill jag antingen ha krokodil stövlar eller De Niro Boot. Skulle helst vilja ha krokodil i brunt, men det kanske inte är så viktigt då min plånbok inte vill som jag vill. Får väl se vad det finns för utbud på falsterbo i år, eller kanske mina föräldrar är jättesnälla och ger mig ett par stövlar i födelsedagspresent. Drömma kan man alltid. 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0